donderdag 25 januari 2007

WK Bimbo uitgesteld


Van een onzer verslaggevers

Amsterdam, donderdag

Het WK Bimbo, dat ter ere van het 20-jarige bestaan van de band aanstaande vrijdag zou worden gespeeld, is uitgesteld tot nader order. Dit heeft Basmans zojuist medegedeeld. Het blijkt onmogelijk om alle Bimbospelers op korte termijn bij elkaar te krijgen.

Basmans: "...Het is altijd lastig om dit soort zaken via de mail te proberen te organiseren omdat reacties nu eenmaal langzaam (of soms helemaal niet) binnen druppelen. Laat ik dan in ieder geval geleerd hebben dat op dit soort vragen een eind deadline moet staan indien ik dit via de mail probeer, of anders moet ik gewoon een ouderwets rondje bellen.
Dit ga ik binnenkort dan maar proberen voor een nieuwe datum.
Bovendien leek het Pieter leuker om dit op een plek te doen waar wat röhring (is dat een nieuw woord voor koffie of vrouwen ofzo?) is. Ik vind het prima, alle locatie voorstellen gaarne deponeren op ons spectaculaire blog... "

We wachten af.

3 opmerkingen:

Koek zei

voor zover ik het doorkreeg gebruikte pieter het woord "roering" (en dat had alleen betrekking op de koffie)

Drummerboy zei

we hebben het hier over reuring. oftewel kabaal.

Koek zei

ja wij wel, maar pieter niet