maandag 22 januari 2007

20 JAAR Souled Out & the Trouble Horns!!!

..."Al sinds Januari '87 speelt de band covers uit de vroege soulperiode: Jackie Wilson, Sam & Dave, James Brown en Otis Redding, met nummers als onder meer: Harlem Shuffle, Knock on Wood, Higher and Higher en natuurlijk het onvergetelijke Sex-machine"...

Ja mannen, jullie lezen het goed. Legendarische tekst van onze eerste bio. Zijn we echt al 20 jaar bezig? Ja, inderdaad.

Ik was een tijdje van plan iets ludieks te organiseren maar je weet hoe dat gaat... Inmiddels is Januari bijna over en doe ik toch nog een kleine poging. Wat zouden we vinden van een open WK Bimbo aan de oranje wedstrijdtafel van Massive? Dit alles vrijdag aanstaande want het moet natuurlijk wel in Januari. Dat is de maand. En dit alles is natuurlijk alleen leuk als (bijna?) iedereen kan dus vraag ik jullie wederom z.s.m. te reageren...

-----

Zoolbroeders, het is niet te geloven maar bovenstaande schreef ik vanmiddag. Daarna viel er ineens een heus weblog uit de hemel (Niels, je hebt jezelf onsterfelijk gemaakt) waarop ik zojuist zowel van de drummerboy alswel de pianoman lees dat we 20 jaar bestaan en of we dat niet kunnen vieren met een legendarisch potje bimbo! De sterren staan vast en zeker hetzelfde als toen.
Dusch, of iedereen ofwel wil reageren op dit artikel op de weblog, danwel mij z.s.m. wil mailen of het uitkomt, dan ga ik dat snel in elkaar zetten. Ik stel voor: vrijdagavond aanstaande 26/1/2007 om 8 uur bij Massive. En ook wil ik een oude traditie in ere herstellen: de Bimbo moet een (ludieke) opdracht vervullen. Alle opdracht-voorstellen zijn welkom en hier op het blog achter te laten...

laters....!

basmans

6 opmerkingen:

Drummerboy zei

Oei Basman!

Dat moeten we echt even met de agenda's regelen... Misschien ietsje opschuiven?
Tenzij IEDEREEN vrijdag kan... Opdrachtsuggestie:
De eerste bimbo deelt de hele avond.

basmans zei

drummerboy!

we wachten af wat de respons wordt ok?
tot nu pierre = ok, jij liever niet...

basmans

Anoniem zei

Ola, das een beetje aan de snelle kant. Korte termijnplanning wordt steeds moeilijker in het drukke bestaan van een pianoman! Ik stel voor toch iets meer ruimte te genereren, maar ik hoor het wel!

Niet iedereen heeft zich al aangemeld op onze Blog dus misschien moet er ook nog een mailingkje uit! THom en Pedor moeten natuurlijk ook van de partij zijn.

By the way, heeft iemand een emailadres van pedor, hij is nog niet invited om te doneren op ons weblog!

Koek zei

ik sluit me aan bij de moeilijk aan te passen agenda´s.
liever later

Drummerboy zei

Dat wordt weer agendawerk, al zie ik dat Meip wel kan... Misschien ergens in de aanloop naar het optreden op 9-3? Bimboën ipv repeteren...

Anoniem zei

Ich kann es nicht glauben! SO&TH gibt es noch! Ich habe Euch 1989 in Südfrankreich gesehen und jahrelang einen SO&TH-Sticker auf dem Auto gehabt.
Habe an Euch gedacht, als ich letzte Woche auf dem Konzert der Flying Sooul Toasters in Bremen war (www.flyingsoultoasters.de)
Ich hätteLust, Euch mal wieder zu höre. Wo gibt es eine Konzertliste?
Und wo bekomme ich einen SO&TH-Sticker?
Groeten
Michael Hobbie
Bachstraße 7
D-27798 Hude
souledout@hobbie-hude.de