maandag 22 januari 2007

Mijn eerste troubles

Jaaa, dat was al weer een hele tijd geleden. Zo lang dat ik niet eens meer weet hoe lang. Curly Booker B werkte bij Columbus toen ik daar een keer aanwaaide voor het een of ander. "ja, wij zijn een cd aan het opnemen" (die bestonden toen schijnbaar al), en of ik wellicht zin had om een moppie mee te spelen op mijn orgeltje. Nou dat was heel gezellig bij de Banana studio en B stelde al snel voor of ik niet mee wilde met de grotere optredens.

En hoewel we niet meer bestaan, zijn we er nog steeds! De keren dat ik niet meegeweest ben zijn op een hand te tellen (zie hier waarom ik nooit beroemd ben geworden). Het had natuurlijk ook heel anders kunnen gaan. Als de jongens van Triple geen zin meer hadden gehad om die Hammond te tillen bijvoorbeeld.

Het is toch wel fantastisch dat we na al die jaren nu niet meer bestaan maar wel online zijn. Ik zeg; "dat moet gevierd worden met een fijn partijtje Bimbo bij het volgende optreden". Overigens zal ik de spelregels van Bimbo ook nog een keer neerpennen.

Ahoi!

Geen opmerkingen: