maandag 22 januari 2007

Nieuws (2)


SO&TH LIVE VANUIT GEVANGENIS!

Souled Out & The Trouble Horns speelt op 9 maart 2007 op een geheime locatie, maar wij zijn erachter gekomen waar de band dit unieke, eenmalige concert zal verzorgen. Het gerucht gaat dat de soulmannen zullen optreden in de gevangenis van Lelystad, in navolging van Johnny Cash die geschiedenis schreef met zijn optreden in de Amerikaanse gevangenis van San Quentin.

Of de band als een eerbetoon aan Cash 'A Boy Named Sue' zal spelen, is nog niet bekend. Hoe de beveiliging is geregeld voor het concert op 9 maart, wilde de organisatie eveneens niet kwijt. Maar dat de Trouble Horns hun 'dances of the sixties' maar beter achterwege kunnen laten voor dit gevangenispubliek, dit schórem, staat als een paal boven water.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

He drummer boy, ik lees hiero effe dat jij ons schorem noemt in dit stukkie. Ik hep het er met me mate over gehat en we hebbe de volgorde al bepaalt waarin we jou met onse pale bove water zulle bedanke voor dit stukkie. Tot 9 maart...!!!

Anoniem zei

OK rooie, ik doe mee en ben tweeds. Ik weet niet of er na mij nog veel lol aan dit drummertje te beleven zal zijn

Drummerboy zei

En de boodschapper heeft het weer gedaan! Jullie moeten Albert Verlinde hebben, die dit letterlijk zo gezegd heeft in RTL Boulevard!
Ik heb z'n adres, als jullie willen.